حماس: از خواسته‌های اساسی خود کوتاه نخواهیم آمد | هیات حماس به قاهره می رود لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران نخست وزیر سابق اسرائیل: ما از جنگ غزه پیروز خارج نخواهیم شد «یحیی سنوار» با رهبران گروه‌های فلسطینی در خارج در تماس است اعتراض رژیم صهیونیستی به سفر رئیس سیا به قاهره واکنش اسرائیل به تصمیم ترکیه برای تعلیق مبادلات تجاری رئیس سیا وارد قاهره شد حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه گوترش: از شمار زیاد خبرنگاران کشته شده در غزه شوکه و وحشت زده‌ام تحریم‌های جدید انگلیس علیه شهرک‌نشینان اسرائیلی تعلیق مبادلات تجاری ۹.۵ میلیارد دلاری ترکیه با اسرائیل تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن پنتاگون پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند تجهیزات جاسوسی صهیونیست‌ها در تیررس حزب‌الله لبنان راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه + فیلم و تصاویر (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه نیویورک یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات علیه اسرائیل خبر داد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش وزیر امور خارجه به سرکوب دانشجویان معترض آمریکایی سفیر فلسطین در مقر سازمان ملل در وین: دیگر در جلسات گزارشی از غزه ارائه نمی‌دهم تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی مجلس| چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
سرخط خبرها

امارات اولین کشور عربی که اسد پس از جنگ سوریه به آنجا رفت

  • کد خبر: ۱۰۲۷۱۰
  • ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷
امارات اولین کشور عربی که اسد پس از جنگ سوریه به آنجا رفت
بشار اسد، رییس جمهوری کشور عربی سوریه برای اولین بار در ١١ سال گذشته و از زمان آغاز جنگ در کشورش به یک کشور عربی سفر کرد و برای مقصد سفرش دوبی امارات را انتخاب کرد.

به گزارش شهرآرانیوز به نقل از خبرگزاری رویترز، دفتر ریاست جمهوری سوریه با انتشار بیانیه‌ای در این خصوص اعلام کرد اسد در این سفر با شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، حاکم دوبی دیدار کرد.

رییس جمهوری سوریه همچنین در این سفر که برای اولین بار از سال ٢٠١١ است با شیخ محمد بن زاید آل نهیان، ولیعهد ابوظبی در روز جمعه دیدار کرد.

خبرگزاری امارات، «وام»، گزارش کرده است دو طرف در این دیدار درباره تعدادی از موضوعات مشترک مورد علاقه صحبت کرده و بر حفظ تمامیت ارضی سوریه و عقب نشینی نیروهای خارجی از این کشور تاکید کردند.

بر اساس این اعلام، کمک‌های انسانی به سوریه و مردمش برای دستیابی به راه حلی صلح آمیز در برابر تمام چالش‌هایی که با آن مواجه هستند، از دیگر موضوعات مطرح در این دیدار بود.

این دیدار تازه ترین نشانه تغییر بازی در خاورمیانه و احیای روابط تعدادی از کشورهای عربی با سوریه است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->